1 F Sınıfı öğrencilerimiz, Etwinning projeleri kapsamında farklı ülke, okul ve sınıflardan öğrencilerle
"Mutluluk Koltuğu" projesini tamamladılar.
1 Yıldır yürüttükleri proje EBA'da yer buldu.
Amaç: Arkadaşlarının gözünde kendilerini görmeleri…
Süslediğimiz bir sandalye veya koltuğa özgüven eksikliği olan öğrencimizi oturtuyoruz. Sınıftaki diğer öğrenciler koltukta oturan arkadaşının en beğendiği yönünü söylüyor. Burada kural tüm öğrencilerin konuşması. Örneğin koltukta Zülfiye oturuyor. Bizler de Zülfiye'nin en iyi yönlerini söylüyoruz. Zülfiye çok çalışkan, çok güzel şarki söyler, yardımseverdir, gözleri çok güzel...
Aynı zekâ seviyesine, aynı yaşam şartlarına, aynı çalışkanlık düzeyine ve aynı başarma azmine sahip olan öğrenciler düşünün. Bunların neredeyse tüm şartları eşit olsun, ancak başarı düzeyleri farklı. İşte burada başarıyı belirleyen, aslında tüm yaşam içinde başarı ve mutluluğu belirleyen temel etken özgüven seviyesidir. İşte bu noktada öğrencilerimizin elinden tutabilmek Amacıyla 'Mutluluk Koltuğu' oyununu oynuyoruz. Bir koltuğa Özgüven sorunu olan öğrencilerimizi oturtuyoruz. Ve diğer tüm öğrenciler Koltuktaki kişinin en beğendikleri yönlerini söylediler.