T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KIRŞEHİR / MERKEZ - 30 Ağustos Zafer İlkokulu

Rehberlik Etkinliklerimiz

Kasım Ayı Rehberlik Etkinliklerimiz

ZAMANI SOLDURMA

Sınıfa kurumuş bir çiçek getirilerek öğrencilerin dikkati çekilerek derse başlanıldı. Bu çiçek neden kurumuş olabilir? Peki ne yapsaydım bu çiçek kurumazdı? Sorusunun cevabı da alındıktan sonra asıl konumuza geçildi. Bizlerde akademik sorumluluklarımızı zamanında planlı bir şekilde yaptığımız zaman başarılı oluruz mesajı verildi. Hikayemizin kahramanı Kaner'in yaptığı hatalar ile ilgili soru cevap yoluyla etkinliğimiz tamamlandı.

Etkinliğimiz bütün 4. Sınıflarımıza uygulanmıştır.

12-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-2021

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

PSİKOSOSYAL EĞİTİM /SALGIN HASTALIK

SEVİMLİ SİNCAP AİLESİ

Etkinliğimiz 1. Sınıflara uygulanmıştır. Psikososyal Dijital Destek Programındaki Sevimli Sincap Ailesi etkinliği seçilerek yapıldı.

Meşe ağaçları ile dolu ormanda daldan dala atlayarak meşe palamutları toplayıp fındık yiyerek mutlu yaşayan sincap ailesi varmış. Bir gün ormana salgın hastalık gelmiş ve yaşadıkları ağaçta kalmak zorunda kalmışlar. Aynı bizim gibi. Peki bu ağaçta neler yapmışlar? Kendilerini nasıl hissetmişler? Siz koronavirüs geldiğinde neler yaptınız? Siz kendinizi nasıl hissettiniz? Soruları ile etkinliğimiz yapıldı. En sonunda meşe ağacının kovuğunda yaşayan sincap ailesinin resmi çizilerek etkinliğimiz sonlandırıldı.

SERAP ALA

12-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-202112-11-2021
 
Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 12.11.2021 - Güncelleme: 12.11.2021 20:10 - Görüntülenme: 283
  Beğen | 0  kişi beğendi